Hospitality-training vrijwilligers EK-damesvoetbal KNVB

“Met haar enthousiasme en doorzettingsvermogen krijgt Roos iedereen mee en zorgt ze voor resultaat.”

Hospitality betekent voor mij een totale gastbeleving creëren. Mijn ‘ultimate’ gastbeleving was ooit bij Hotel The Grand in Amsterdam. Waarom? Toen ik binnenkwam, keek de receptiemedewerker mij aan. Hij was niet bezig met zijn reservering. Zijn focus lag op z’n gasten om ze optimaal te ontvangen. Elke gast kreeg volle aandacht en werd persoonlijk begroet.

Met een collega-trainer trainden we 1.200 KNVB-vrijwilligers op het gebied van hospitality. Als ervaren eventmanager wéét ik wat gastvrijheid en klantbeleving betekent. Gastvrij handelen: hoe doe je dat? Hoe maak je contact? Hoe rond je af? Je moet soms ‘nee’ zeggen, maar hoe doe je dat met een ‘Ja!-houding’? Ik houd geregeld een spiegel voor, deel tips en inzichten door praktijkvoorbeelden, enthousiasme, het einddoel voor ogen en niet te vergeten veel plezier. Vol interactie, echt learning by doing.